Як створити цікавий квест

Як створити цікавий квест – поради фахівців команди ВИКЛИК

Виклик - як створити цікавий квест

Найкращі квести складаються з трьох основних компонентів: цікава тема, продуманий сценарій та “вау-ефект”. Ми у “Виклику” знаємо, як створити цікавий квест, і з радістю поділимося цим знанням.

Re:Quest – новий формат квестів

Як придумати цікаву тему для квесту?

Вибір теми залежить від того, хто ваша аудиторія. Якщо ви збираєтеся формувати її з нуля, то насамперед потрібно визначити новий, неіснуючий поки тип ігор, який вам здається затребуваним. Якщо навколо вас вже є певна група людей, то треба вивчити їх інтереси, або проблему, яку ви хочете допомогти їм вирішити.

Механіка гри може змінюватися, але існує кілька незмінних елементів:

  • межі ігрового простору
  • правила проходження квесту
  • точка початку квесту
  • критерії перемоги

ВАМ БУДЕ ЦІКАВО: Перший квест для незрячих у Києві

Сценарій квесту

Сценарій квесту має багато спільного з класичною драмою.

Перший етап – розгойдування. Це момент, коли людина зі свого повсякденного життя переходить в режим гри. Завдання на цьому етапі робляться досить легкими, щоб гравець відразу відчув смак перемоги і зміг швидше включитися в процес.

Як створити цікавий квест - поради від Виклику

Потім йде зав’язка. Події стають більш інтенсивними, а завдання більш складними. Гравець перестає бути пасивним спостерігачем і може активно діяти: вибрати стратегію або якось впливати на гру.

Тут дуже важливо, що гра була зав’язана не на одній людині, а на групі. Завдання повинні бути командними, щоб гравці взаємодіяли один з одним. Можна також заздалегідь продумати ієрархію всередині команди. Не повинно вийти так, що в квест грає 1-2 людини, а інші просто вештаються за ними і пасивно спостерігають.

Івент-бутік ВИКЛИК - як створити цікавий квест

На третьому етапі завдання ускладнюються, і темп наростає все більше. У цей момент настає кульмінація, тобто трапляється якийсь «вау-ефект». Звичайно, можливі різні варіанти, але краще, щоб всі найдивовижніші події відбулися на передостанньому етапі, а фінал був більш спокійним. Це дасть можливість гравцям трохи прийти в себе.

Останній етап – фінал. Найголовніше, щоб він був чітко прописаний. Фінал не може просто зависнути в повітрі, це веде до якоїсь недомовленості або розчарування. Тому краще, щоб на останньому етапі відбулася ще одна подія, яка б чітко позначало кінець гри.

Re:Quest - як створити цікавий квест

Як зробити так, щоб квест запам’ятався?

Найкраще людина запам’ятовує речі, які без квесту він би не побачив або не спробував. Наприклад, під час гри він завертає в підворіття, а там арт-простір, про який він не знав. І він розуміє, що якби сам просто ходив по вулицях, то ніколи б цього не побачив. В пам’яті залишаються, насамперед, емоційні моменти. “Вау-ефект”, навіть якщо він був один, залишиться в пам’яті надовго.

Як створити цікавий квест. Івент-бутік ВИКЛИК

Сім інструментів творців квестів

Можна виділити сім головних інструментів творця квесту:

Час

Це кращий друг творців квестів і гідний суперник гравця.

Карта

Не знаєте, як створити світ гри? Почніть з карти. Карта місць або подій допоможе вам не заблукати у власних ідеях. А карта для гравця потім допоможе йому не заблукати в ваших.

Знаки

Ті, за якими вашу гру дізнаються серед безлічі інших. І за якими гравець зможе відрізнити ігровий об’єкт від не ігровий.

Правила

Те, що робить гру грою. Саме з їх допомогою ви створюєте і регламентіруете ігрові дії. Пам’ятайте, що не всі правила повинні носити заборонний характер.

Подив

У сухому залишку гравець збереже найяскравіші моменти гри. Розкажіть або покажіть йому те, про що він не знав, продемонструйте, що він здатний на більше, ніж думав про себе, або просто створіть в грі яскраві моменти. Саме про це гравець зможе згадувати і розповідати.

Свобода

Не забирайте її у гравця, і вона стане вашим надійним союзником.

Фінал

Точка в грі, від якої залежить загальне враження гравця. Постарайтеся, щоб вона була поставлена ​​чітко, а результат гри був зафіксований.

Leave a Reply

Your email address will not be published.